Merkkien takana — Amer Sportsin tarina
Parpola, AnttiTuotetiedot
| Nimeke: | Merkkien takana — Amer Sportsin tarina | ||
| Tekijät: | Parpola, Antti (Kirjoittaja) | ||
| Tuotetunnus: | 9789511452973 | ||
| Tuotemuoto: | E-kirja, EPUB | ||
| Saatavuus: | Heti ladattavissa | ||
| Ilmestymispäivä: | 6.10.2022 | ||
| Hinta: | 33,20 € (29,12 € alv 0 %) | ||
|
|||
| Kust. tuotetunnus: | 1DJ7 |
| Kustantaja: | Otava |
| Painos: | 2022 |
| Julkaisuvuosi: | 2022 |
| Kieli: | suomi |
| Tiedostoformaatti: | EPUB |
| Suojaustapa: | Vesileima |
| Sivumäärä: | 336 |
| Tuoteryhmät: | Yleinen kirjallisuus Tietokirjat Sähkökirjat ja äänikirjat Historia, yhteiskunta ja talous Tietokirjat Historia, yhteiskunta ja talous |
| Kirjastoluokka: | 36.62 Monikansalliset yritykset |
| Avainsanat: | yritystoiminta, liiketalous, yritykset, taloushistoria, yrityshistoriikit, yritysjohtajat, sijoitustoiminta |
Tupakasta urheiluvälinebisnekseen.
Amer on harvoja suomalaisia merkkitavaraosaajia. Amer on kulkenut pitkän tien, kasvaen tupakkatehtaasta monialakonserniksi ja takaisin yhden toimialan yhtiöksi.
Aikojen muuttuessa myös Amerin brändit muuttuivat, ja nykyään yhtiö on maailman johtavia urheiluvälineyhtiöitä. Varhaisempina vuosikymmeninä mm. Koho ja Marimekko ovat olleet osa Ameria. Tänä päivänä Amerin urheilubrändit, kuten Salomon, Peak Performance, Atomic ja Wilson tunnetaan ympäri maailman.
Kirja kertoo globaalin brändiyhtiön vaiheista ja kasvusta kansainväliseksi yhtiöksi. Samalla se kertoo maailman muutoksesta ja muuttuvasta kuluttajasta.
Amer on harvoja suomalaisia merkkitavaraosaajia. Amer on kulkenut pitkän tien, kasvaen tupakkatehtaasta monialakonserniksi ja takaisin yhden toimialan yhtiöksi.
Aikojen muuttuessa myös Amerin brändit muuttuivat, ja nykyään yhtiö on maailman johtavia urheiluvälineyhtiöitä. Varhaisempina vuosikymmeninä mm. Koho ja Marimekko ovat olleet osa Ameria. Tänä päivänä Amerin urheilubrändit, kuten Salomon, Peak Performance, Atomic ja Wilson tunnetaan ympäri maailman.
Kirja kertoo globaalin brändiyhtiön vaiheista ja kasvusta kansainväliseksi yhtiöksi. Samalla se kertoo maailman muutoksesta ja muuttuvasta kuluttajasta.
Lukemisen keinot
- Ei tietoa siitä, voiko ulkoasua mukauttaa
- Ei kokonaan luettavissa ruudunlukuohjelmalla tai pistenäytöllä
- Ei tietoa äänitteistä
Vaaratekijät
- Ei vaaratekijöitä
Yhteenveto saavutettavuudesta
- Saavutettavuus ei tiedossa


