Merkkien takana — Amer Sportsin tarina
Parpola, AnttiTuotetiedot
Nimeke: | Merkkien takana — Amer Sportsin tarina | ||
Tekijät: | Parpola, Antti (Kirjoittaja) | ||
Tuotetunnus: | 9789511452973 | ||
Tuotemuoto: | E-kirja, EPUB | ||
Saatavuus: | Heti ladattavissa | ||
Ilmestymispäivä: | 6.10.2022 | ||
Hinta: | 32,00 € (29,09 € alv 0 %) | ||
|
|||
Lisätiedot
Kust. tuotetunnus: | 1DJ7 |
Kustantaja: | Otava |
Painos: | 2022 |
Julkaisuvuosi: | 2022 |
Kieli: | suomi |
Tiedostoformaatti: | EPUB |
Suojaustapa: | Vesileima |
Sivumäärä: | 336 |
Tuoteryhmät: | Tietokirjat Yhteiskunta, politiikka ja talous |
Kirjastoluokka: | 36.62 Monikansalliset yritykset |
Avainsanat: | yritystoiminta, liiketalous, yritykset, taloushistoria, yrityshistoriikit, yritysjohtajat, sijoitustoiminta |
Muut formaatit tai variantit
Kovakantinen kirja, 2022 |
44,40 €
|
Esittelyteksti
Tupakasta urheiluvälinebisnekseen.
Amer on harvoja suomalaisia merkkitavaraosaajia. Amer on kulkenut pitkän tien, kasvaen tupakkatehtaasta monialakonserniksi ja takaisin yhden toimialan yhtiöksi.
Aikojen muuttuessa myös Amerin brändit muuttuivat, ja nykyään yhtiö on maailman johtavia urheiluvälineyhtiöitä. Varhaisempina vuosikymmeninä mm. Koho ja Marimekko ovat olleet osa Ameria. Tänä päivänä Amerin urheilubrändit, kuten Salomon, Peak Performance, Atomic ja Wilson tunnetaan ympäri maailman.
Kirja kertoo globaalin brändiyhtiön vaiheista ja kasvusta kansainväliseksi yhtiöksi. Samalla se kertoo maailman muutoksesta ja muuttuvasta kuluttajasta.
Amer on harvoja suomalaisia merkkitavaraosaajia. Amer on kulkenut pitkän tien, kasvaen tupakkatehtaasta monialakonserniksi ja takaisin yhden toimialan yhtiöksi.
Aikojen muuttuessa myös Amerin brändit muuttuivat, ja nykyään yhtiö on maailman johtavia urheiluvälineyhtiöitä. Varhaisempina vuosikymmeninä mm. Koho ja Marimekko ovat olleet osa Ameria. Tänä päivänä Amerin urheilubrändit, kuten Salomon, Peak Performance, Atomic ja Wilson tunnetaan ympäri maailman.
Kirja kertoo globaalin brändiyhtiön vaiheista ja kasvusta kansainväliseksi yhtiöksi. Samalla se kertoo maailman muutoksesta ja muuttuvasta kuluttajasta.