Tarinan valta — Kertomus luolamiehen paluusta
Torkki, JuhanaTuotetiedot
Nimeke: | Tarinan valta — Kertomus luolamiehen paluusta | ||
Tekijät: | Torkki, Juhana (Kirjoittaja) Nevanlinna, Tuomas (Lukija) |
||
Tuotetunnus: | 9789511408482 | ||
Tuotemuoto: | Äänikirja | ||
Saatavuus: | Heti ladattavissa | ||
Ilmestymispäivä: | 16.9.2021 | ||
Hinta: | 32,00 € (29,09 € alv 0 %) | ||
|
|||
Lisätiedot
Kust. tuotetunnus: | 17FS |
Kustantaja: | Otava |
Painos: | 1. painos, 2021 |
Julkaisuvuosi: | 2021 |
Kieli: | suomi |
Tiedostoformaatti: | MP3 |
Suojaustapa: | Vesileima |
Kesto: | 13t 16m 0s |
Tuoteryhmät: | Tietokirjat Taide ja musiikki |
Kirjastoluokka: | 77.2 Ilmaisutaito. Puhetaito. Lausuntataide |
Avainsanat: | politiikka, yhteiskunta, puhetaito, puheet, esiintymistaito, argumentointi, retoriikka, narratologia, kerronta, ilmaisutaito, etiikka, Jobs, Steve, Obama, Barack, Soini, Timo, Mandela, Nelson |
Muut formaatit tai variantit
E-kirja, 2014 EPUB |
32,00 €
|
Esittelyteksti
Jos tahtoo muuttaa maailmaa ja liikuttaa joukkoja, on osattava kertoa tarinoita - mutta miten syntyy menestyksekäs tarina?
Mitä yhteistä on Johanna Tukiaisella ja Juudaksella? Entä Steve Jobsilla ja Aristoteleella? Millaisella tempulla Timo Soini sai hiljaisten puolueen lähtemään vaaliuurnille?
Ajattelumme rakentuu ikiaikaisten arkkityyppien varaan. Juhana Torkki opettaa tarinankerronnan perusteet ja osoittaa, että nykymaailman heimojen syntyä selittävät jo savannin leirinuotioilla tunnetut keinot. Tarinan valta on käsikirja kaikille, jotka haluavat ymmärtää markkinointia, politiikkaa ja mediaa, tai itse liikuttaa joukkoja.
Mitä yhteistä on Johanna Tukiaisella ja Juudaksella? Entä Steve Jobsilla ja Aristoteleella? Millaisella tempulla Timo Soini sai hiljaisten puolueen lähtemään vaaliuurnille?
Ajattelumme rakentuu ikiaikaisten arkkityyppien varaan. Juhana Torkki opettaa tarinankerronnan perusteet ja osoittaa, että nykymaailman heimojen syntyä selittävät jo savannin leirinuotioilla tunnetut keinot. Tarinan valta on käsikirja kaikille, jotka haluavat ymmärtää markkinointia, politiikkaa ja mediaa, tai itse liikuttaa joukkoja.