Viherpesuopas — Miten merkitys muuttuu markkinoinniksi

Isokangas, Antti; Niipola, Jani; Vassinen, Riku; Niemi, Rami; Jääskeläinen, Tuomas
Nimeke: Viherpesuopas — Miten merkitys muuttuu markkinoinniksi
Tekijät: Isokangas, Antti (Kirjoittaja)
Niipola, Jani (Kirjoittaja)
Vassinen, Riku (Kirjoittaja)
Niemi, Rami (Kuvittaja)
Jääskeläinen, Tuomas (Kansikuva)
Tuotetunnus: 9789511422501
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Varastotuote, saatavilla
Ilmestymispäivä: 11.5.2022
Hinta: 32,00 € (29,09 € alv 0 %)

Kust. tuotetunnus: 19HX
Kustantaja: Otava
Painos: 2. painos, 2022
Julkaisuvuosi: 2022
Kieli: suomi
Sivumäärä: 311
Tuoteryhmät: Yleinen kirjallisuus
Muut tietokirjat
Tietokirjat
Kirjastoluokka: 69 LIIKETALOUS. MARKKINOINTI. KAUPPA. LIIKENNE
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: yrityskuva, brändäys, merkitys (tärkeys), viestintä, yritysviestintä, yritysvastuu, ympäristöystävällisyys, ympäristöystävälliset tuotteet, brändit, kestävä kehitys, liiketoiminta, markkinointiviestintä, yritykset
Äänikirja, 2022
MP3
24,00 €

E-kirja, 2022
EPUB
22,40 €

Kantaa ottava kirja iskee kuin tuhat Woltia!

Paraneeko maailma kahvikuppi kerrallaan? Ovatko yritysten hyvät teot oikeasti hyviä? Voiko sosiaalista vastuuta erottaa ekologisesta? Kaikkein vastuullisimpia yrityksiä eivät ole ne, jotka puhuvat eniten teoistaan luonnon ja ihmisten hyväksi.

Yritysten käyttämistä pesuohjelmista otetaan käsittelyyn viher-, pinkki-, purppura-, sateenkaari-, ruskea- ja valveutuneisuuspesu. Ajatuksia herättävä kirja sisältää rohkeita mielipiteitä ja runsaasti käytännön esimerkkejä.


Katso myös nämä tuotteet