Viherpesuopas — Miten merkitys muuttuu markkinoinniksi
Isokangas, Antti; Niipola, Jani; Vassinen, RikuTuotetiedot
Nimeke: | Viherpesuopas — Miten merkitys muuttuu markkinoinniksi | ||
Tekijät: | Isokangas, Antti (Kirjoittaja) Niipola, Jani (Kirjoittaja) Vassinen, Riku (Kirjoittaja) Isokangas, Antti (Lukija) |
||
Tuotetunnus: | 9789511422990 | ||
Tuotemuoto: | Äänikirja | ||
Saatavuus: | Heti ladattavissa | ||
Ilmestymispäivä: | 27.5.2022 | ||
Hinta: | 33,60 € (30,55 € alv 0 %) | ||
|
|||
Lisätiedot
Kust. tuotetunnus: | 19KH |
Kustantaja: | Otava |
Painos: | 1. painos, 2022 |
Julkaisuvuosi: | 2022 |
Kieli: | suomi |
Tiedostoformaatti: | MP3 |
Suojaustapa: | Vesileima |
Kesto: | 7t 42m 0s |
Tuoteryhmät: | Tietokirjat Muut tietokirjat |
Kirjastoluokka: | 69 LIIKETALOUS. MARKKINOINTI. KAUPPA. LIIKENNE |
Avainsanat: | ekologisuus, sosiaalinen vastuu, tietokirjallisuus, yritykset, yritysetiikka, yritystoiminta |
Muut formaatit tai variantit
E-kirja, 2022 EPUB |
32,00 €
|
|
Pehmeäkantinen kirja, 2022 |
32,00 €
|
Esittelyteksti
Kantaa ottava kirja iskee kuin tuhat Woltia!
Paraneeko maailma kahvikuppi kerrallaan? Ovatko yritysten hyvät teot oikeasti hyviä? Voiko sosiaalista vastuuta erottaa ekologisesta? Kaikkein vastuullisimpia yrityksiä eivät ole ne, jotka puhuvat eniten teoistaan luonnon ja ihmisten hyväksi.
Yritysten käyttämistä pesuohjelmista otetaan käsittelyyn viher-, pinkki-, purppura-, sateenkaari-, ruskea- ja valveutuneisuuspesu. Ajatuksia herättävä kirja sisältää rohkeita mielipiteitä ja runsaasti käytännön esimerkkejä.
Paraneeko maailma kahvikuppi kerrallaan? Ovatko yritysten hyvät teot oikeasti hyviä? Voiko sosiaalista vastuuta erottaa ekologisesta? Kaikkein vastuullisimpia yrityksiä eivät ole ne, jotka puhuvat eniten teoistaan luonnon ja ihmisten hyväksi.
Yritysten käyttämistä pesuohjelmista otetaan käsittelyyn viher-, pinkki-, purppura-, sateenkaari-, ruskea- ja valveutuneisuuspesu. Ajatuksia herättävä kirja sisältää rohkeita mielipiteitä ja runsaasti käytännön esimerkkejä.