Viherpesuopas — Miten merkitys muuttuu markkinoinniksi

Isokangas, Antti; Niipola, Jani; Vassinen, Riku
Nimeke: Viherpesuopas — Miten merkitys muuttuu markkinoinniksi
Tekijät: Isokangas, Antti (Kirjoittaja)
Niipola, Jani (Kirjoittaja)
Vassinen, Riku (Kirjoittaja)
Isokangas, Antti (Lukija)
Tuotetunnus: 9789511422990
Tuotemuoto: Äänikirja
Saatavuus: Heti ladattavissa
Ilmestymispäivä: 27.5.2022
Hinta: 33,60 € (30,55 € alv 0 %)

Kust. tuotetunnus: 19KH
Kustantaja: Otava
Painos: 1. painos, 2022
Julkaisuvuosi: 2022
Kieli: suomi
Tiedostoformaatti: MP3
Suojaustapa: Vesileima
Kesto: 7t 42m 0s
Tuoteryhmät: Tietokirjat
Muut tietokirjat
Kirjastoluokka: 69 LIIKETALOUS. MARKKINOINTI. KAUPPA. LIIKENNE
Avainsanat: ekologisuus, sosiaalinen vastuu, tietokirjallisuus, yritykset, yritysetiikka, yritystoiminta
Pehmeäkantinen kirja, 2022

32,00 €

E-kirja, 2022
EPUB
32,00 €

Kantaa ottava kirja iskee kuin tuhat Woltia!

Paraneeko maailma kahvikuppi kerrallaan? Ovatko yritysten hyvät teot oikeasti hyviä? Voiko sosiaalista vastuuta erottaa ekologisesta? Kaikkein vastuullisimpia yrityksiä eivät ole ne, jotka puhuvat eniten teoistaan luonnon ja ihmisten hyväksi.

Yritysten käyttämistä pesuohjelmista otetaan käsittelyyn viher-, pinkki-, purppura-, sateenkaari-, ruskea- ja valveutuneisuuspesu. Ajatuksia herättävä kirja sisältää rohkeita mielipiteitä ja runsaasti käytännön esimerkkejä.


Katso myös näitä tuotteita