Viherpesuopas — Miten merkitys muuttuu markkinoinniksi

Isokangas, Antti; Niipola, Jani; Vassinen, Riku
Nimeke: Viherpesuopas — Miten merkitys muuttuu markkinoinniksi
Tekijät: Isokangas, Antti (Kirjoittaja)
Niipola, Jani (Kirjoittaja)
Vassinen, Riku (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789511422853
Tuotemuoto: E-kirja, EPUB
Saatavuus: Heti ladattavissa
Ilmestymispäivä: 25.5.2022
Hinta: 32,00 € (29,09 € alv 0 %)

Kust. tuotetunnus: 19K1
Kustantaja: Otava
Painos: 1. painos, 2022
Julkaisuvuosi: 2022
Kieli: suomi
Tiedostoformaatti: EPUB
Suojaustapa: Vesileima
Sivumäärä: 311
Tuoteryhmät: Tietokirjat
Muut tietokirjat
Kirjastoluokka: 69 LIIKETALOUS. MARKKINOINTI. KAUPPA. LIIKENNE
Avainsanat: ekologisuus, sosiaalinen vastuu, tietokirjallisuus, yritykset, yritysetiikka, yritystoiminta
Äänikirja, 2022
MP3
33,60 €

Pehmeäkantinen kirja, 2022

32,00 €

Kantaa ottava kirja iskee kuin tuhat Woltia!

Paraneeko maailma kahvikuppi kerrallaan? Ovatko yritysten hyvät teot oikeasti hyviä? Voiko sosiaalista vastuuta erottaa ekologisesta? Kaikkein vastuullisimpia yrityksiä eivät ole ne, jotka puhuvat eniten teoistaan luonnon ja ihmisten hyväksi.

Yritysten käyttämistä pesuohjelmista otetaan käsittelyyn viher-, pinkki-, purppura-, sateenkaari-, ruskea- ja valveutuneisuuspesu. Ajatuksia herättävä kirja sisältää rohkeita mielipiteitä ja runsaasti käytännön esimerkkejä.


Katso myös näitä tuotteita